Referat fra
Generalforsamling i Mariagerfjord OK d.
Ad. 1.
Mogens Duus valgt.
Ad. 2.
Formandens beretning (se vedhæftning)
Udvalg:
Kort og skov: Nyt kort tegnet over Hobro Østerskov.
Hadsund Skole og omegn. 1:4000 – sprintkort.
Pt er Nonneholt lukket.
Nyt kort i forbindelse med Østerskoven. (Handelskolen-gym-området)
Arr.: 2009 påske: Kronhedens lejrskole.
2010 påske: ved Egtved.
2011 påske: Forsøger at skaffe Degnetoften.
Tur til Sverige. Bliver sandsynligt i september, - info udsendes senere.
Materialer: Nye poststativer.
Kuffert med aflæser.
GPS indkøbt.
T-løb: 12 løb i 2008.
13 løb i 2009.
Ungdom: Ikke mange ungdomsløbere.
Trim: Motionstræning tirsdag og torsdag, 5-10 deltagere pr. gang.
Mariagerløbet havde 158 deltagere.
Tøj: Pt ikke megen salg.
Skal snart have opsupleret O-dragt.
MBT-O: De fleste løb er på sjælland eller syd.
10. maj i Finderup.
Løbstilmeld./Web.: Sidste tilmelding på O-service altid senest kl. 19.
Medlem/ Øko: -
Sponsor: Rytmus 5000 kr.
Sportigan og Intersport til Motionsløbene.
Fast sponsorat med New Line i 3 år til de to motionsløb.
Genbruget i Hadsund 2500 kr.
I 2009 søges ved Tuborgs Grønne Fond og Carlsberg Fonden.
PR.: Indslag til lokalaviserne – gode ideer modtages gerne.
TKC: To TKC-løbere i klubben. 10 aktive i Nord.
Afløser til udvalg søges!
Ad. 3.
Gennemgang af regnskab ved Keld. (se vedhæftning)
Enstemmigt godkendt.
Ad. 4.
-Ingen.
Ad. 5.
Ingen kontingentstigning.
Ad. 6.
Keld Østergaard – genvalgt til kasserer.
Jens Chr. Dalgaard og Niels Jørgen Iversen – genvalgt.
Jonas Munthe – valgt.
Ad. 7.
Bettina Duus - genvalgt.
Mogens Duus – genvalgt.
Ad. 8.
a)
Bjarne informerede:
Opstart i April med udgangspunkt i Hobro. Gerne med fast ugedag. I ca. 6 mdr.
Bjarne vil gerne lave det o-tekniske, men har brug for hjælpere til at udføre. Hjælpere må gerne være gennemgående fra gang til gang.
Projektet sættes i gang. Udmelding vedr. hjælpere senere – via nettet / søndagsbrev.
Annonce sættes i avisen. Evt. artikel ang. ungdomstræning / opstart.
b)
Udmelding kommer senere. Den sidste underskrift skal lige i hus.
c)
MFS er en paraply-org. Og afdelingerne vil blive selvstændige ”klubber”. Klubhus og Sponser er fælles.
Generalforsamling i MFS i februar, hvor de nye vedtægter forventes vedtaget.
d)
Forslag og kuverter med information om klubben og o-sporten. Som er klar til lige at ”stikke i hånden på en løber”.