Tekstboks: MARIAGER  FJORD ORIENTERINGSKLUB
Bestyrelsesmøde          
Tirsdag d. 4. februar kl. 19.00. 2014                    

 

Afbud: Leo Poulsen

Brød:  NJ

 

Dagsorden

Emne

Status/beslutning, hvem gør hvad?

1.

Godkendelse af referat og

dagsorden.

 Godkendt

2.

Korte meddelelser og orientering fra Udvalg:

§         Kort- og skov.    

§         T-løb.                  

§         Begynder- og ungdom.

§         Motionsløb.

§         Kommende arrangementer

 fra Funktioner:

§         Materiel.

§         Klubtøj.

§         Løbstilmelder.

§         Webmaster.

§         PR.

§         Sponsor.

§         Mariagerløberne.

§         IT.

§         Klubture.  

§         Kassereren.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Første møde om Kvindeløbet har fundet sted. Det kører på skinner. Politi og kommune har sagt ja..

 

Vi har fået nye nøgler. Vi har betalt for 13 stk.

 

Der forsøges at lave sider i Joomla til hjemmesiden.

Der var løb til Danmarksindsamlingen sidste fredag. 60 deltog. Måske en ide at Mariager Fjord OK fik en mail til udsendelse blandt medlemmerne.

 Tilmeldingerne til Påskeløbsturen er begyndt at strømme ind.

 

3.

bestyrelsen

konstitutering

Næstformand: Erik B Nielsen

Sekretær: Keld Østergaard

 

4.

Træningsløb 2014.

bilag

Jens C har færdigaftalt med Randers OK. Vi deltager i hinandens løb vederlagsfrit.

Indbydelsen udsendes også til Viborg, St. Binderup, Rold, Aalborg og AKIF.

Banelæggerne bestemmer selv om han/hun vil benytte EMIT.

De 10 flittigste løbere i løbet af året ved løbene på  Mariager/Randers-listen vinder det gule pandebånd.

5.

Funktionsledere 2014.

Status.

Divisionsløb 31. aug. Uhrehøj/Myrhøj.

HP/NJI laver halvdelenn af banerne hver og kontrollerer hinanden.

Åbne baner laves som ekstra kort og vacante pladser.

Børnebaner vest for stævnepladsen.

Pioner: Erik

Tidtagning. Keld & Jens

Samariter: Bente Ø og Birgit D spørges om de vil have det som bijob.

Henrik spørger Mariager-løberne om de vil tage kiosk og børneP.

Start: Blom og Arne.

6.

Eventvogn og logo.

Udsmykningen. (ikke kommet videre)

Jens C Dalgaard forsøger at lave Jonas´forslag til logo i Publisher

7.

Find vej Dagen 5. april 2014.

”lille setup”

Punktet udsat til marts

8.

Efterårsstaffetten 2014

25/10 muligvis jagt!(dobbelt boking 8/11 ?)

Iversen booker begge dage hos Naturstyrelsen

9.

DM nat 2016.

Skov ?

Arne mener Hesselholt er for lille. Er ikke begejstret for Hou. Arne inviteres til næste møde. Forslag om Alstrup/Hou kombi. Kun de længste baner skal starte i Hou.

10.

Faste poster.

Status.

Alle poster har fået mærker med tre poster.

11.

MFS repræsentantskab 26/2

bilag

NJ, Erik og JCD deltager

12.

hal/klubhusfusion

Vores indstilling ?

Vi vil være meget kede af at skulle miste vores klublokale. Minihallen må de gerne afhænde.

13.

Klubtur til Sverige

bilag

Jens Christensen arbejder videre med sagen.

14.

Evt

 

Forretningsordenen for FU blev gennemgået og omdøbt til forretningsorden for bestyrelsen.

 

Næste bestyrelsesmøde TIRSDAG d. 4.  marts  2014,  kl. 19.00.

Punkter: T-løb 2014, åbne løb 2014,                      Findvej (Blom/Lajla), valg af logo, B-løb (Klaus)