Referat af FU-møde d. 16. april 2007 |
Afbud: Ansa, KØ kom senere |
Opfølgning af referat fra FU-mødet den 5. marts 2007 |
OK |
Nyt fra faste udvalg: |
Kort- og skovudvalg: |
Hou-skov ok, Løvdal usikkert –Povl Hansen tager kontakt, Låenhus: Naturvejleder Marianne Hald har givet positiv tilbagemelding |
Materieludvalg: |
JB
kontakter Orla ang. A4-plastlommer fra påskeløb. Kirsten sørger for indkøb af drikkebægere. |
Træningsløbsudvalg: |
Aftale med Rold Skov OK gn.gået. Næste t-løb på plads. |
Ungdomsudvalg: |
1 nyt medlem |
Breddeudvalg: |
Skoleorienteringsprojekt: Arne og JB primusmotorere…. |
Trim-udvalg: |
Løb hver tirsdag og torsdag kl. 17.30 fra hallen |
Tøjudvalg: |
Tinne undersøger ang. genbestilling af klubjakker og bestiller. |
Webmaster: |
Stået stille, KØ ser på det. |
Sponsor: |
JB har søgt om brikker fra 1/3-dels puljen fra MFS. |
Afslag fra Carlsberg Mindelegat. |
Mariagerløbet torsdag den 14. juni 2007 |
Per Andersen informerede og uddelte opg. |
Jens C har ansvaret for afmærkning af rute og levende poster. JB vider giver materiale |
Udvidet hovedbestyrelsesmøde i MFS mandag den 23. april kl. 19:30 ang. fremtiden |
JB og KØ deltager, JCD overvejer deltagelse. |
Mariagerhallens fremtid. |
Visioner om Mariager Hallens fremtid. Støtanker og ønsketænkning. |
Konfirmation. |
Kirsten søger for indkøb af gave. Prisniveau ca. 100 kr. |
Divisionsløbet den 29. april |
48 tilmeldte. Divi-taktik-snak |
KØ bestiller bus med afgang fra Hadsund 7.00 og Mariager 7.15. |
Der er sponsor øl og sodavand i bussen. |
Påskeløbet: |
Klubevaluering: Formanden takkede for et godt løb.MANGE gode og spontane tilbagemeldinger |
Deling af materiel: plastlommer (se mat. Pkt.) og Kort. |
Forkert materiel: Byttes ved førstkommende møde. |
Økonomi/Bilag: Det udsendte forslag gemmes til videre drøftelse. |
Evt. |
Næste møde bliver mandag den 7. maj kl. 19:30. |
(divisionsløbet, T-løb, Mariagerløbet, NJM-stafet, Pinsestafetten .........) |
Tinne Randrup-Thomsen.