Referat af FU-mødet mandag d. 25. maj 2003.

 

  1. Bemærkninger til referat fra sidste FU – marts

OK 

  1. Park Tour søndag den 15. juni

Stævneledelse – funktionsledere – hjælpere – hjælpere – stævneplads – kort – banelægning – trykning m.m.m.
Alle funktioner blev gennemgået.
KØ kontakter Ålborg OK vedr. poster og start ur.
Alle funktionsledere er blevet kontaktet og er i gang med at finde hjælpere.
Jens C. mailer plan til KØ som sætter tidsplan på nettet. 

  1. Evaluering af:

Påsketuren: 
Herligt  & godt tilrettelagt. KØ/Blom arbejder videre med klubtur i 2005.
Mariagerløbet: 
Nye sikkerhedsnåle og evt. også nye nr. evt. med sponsor tryk på (Super Brugsen eller Østjysk Bank).
Kiks: Et nummer læst forkert i mål (en mand mere i mål næste år).
Næste år: 1. lørdag i juni kl. 14.00. 
Der skal lave rettelser til plakaterne, ny dato og ”altid 1. lørdag i juni” & kontonr. &
tilmelding på dagen. Plakater sættes op i banker.
Økonomi: 2-3000 i overskud.
Klubfesten: 
Super god gris – godt kød og super dessert!
Rigmor bedes sætte opskrift på nettet! 
Festen flyttes sammen med Mariagerløbet. 

  1. Ravnborg

Løb i skoven kun mod betaling. Vi har søgt om DM for klubhold og håber på at skovpuljen vil betale.

  1. WOC – spørgeskema

Klubbens visioner:  Gøre o-sporten mere synlig i DK.
O-sporten = in-sport!
Sociale mål: på klub niveau.
Økonomisk: maximalt i forhold til klubbensindsats. 

  1. Åbent hus på Mosely søndag den 1. juni. kl. 10.00

Friluftsrådet  invitere til arrangement med gåtur og debat. Tilmelding nødvendig. 

  1. Træningsløb torsdag d. 5. juni

KØ har styr på det – start ved Store Øksø – samme baner som ved DM-nat.
Det bliver et strimmel-løb. 

  1. Klubledertræf torsdag d. 19. juni.

Blom deltager. 

  1. Pinsestafetten mandag den 9. juni i Myrhøj/Uhrehøj

Holdene er sat og sættes på nettet snarest – så spillefuglene kan komme i gang.

Husk madkurv m.m. 

  1. Medlemmer og økonomi.

p.t. 81 medlemmer + 2 girokort uddelt til ungdomsløbere. Økonomien balancerer.

  1.  Evt.

Tilmelding til Midgaardsormen sættes på nettet – vi regner med 2 Odin hold.
Laser printer ansøgning er sendt til MFS – vi afventer. 

Næste møde mandag den 4. august kl. 19.00 i klubhuset.

Punkter til mødet: træningsløb, A- og B medlemmer, Pressekontakt…..